“tutto” group exhibition opens december 2 @ galleria tannaz, florence, italy

TUTTO at Galleria Tannaz, Florence

TUTTO” is a large group exhibition of artworks of all types of media no larger than 40cm x 40cm at the Galleria Tannaz in Florence, Italy. It opens Friday, December 2 at 6pm and runs through December 12, 2011. In the exhibition, I will have an eco-friendly mixed-media piece entitled “bOx” (see below). You are invited – please join me!

Galleria Tannaz, Firenze

TUTTO è un progetto in divenire, un continuo che come due rette parallele all’infinito si incontrano. TUTTO è anche niente, ma quel niente che vive del Silenzio e dell’azione cercando nella sua interezza di essere TUTTO.
Nell’idea di TUTTO non c’è scelta, ne indirizzo poetico o percorso critico da seguire. Perché TUTTO è un continuo, un insieme di segni che si confondono e che tutti insieme creano una sola visione. Il progetto di TUTTO è seguito della Galleria Tannaz di Firenze e sarà allestito dai critici della galleria. La Galleria Tannaz allestirà la mostra e presenterà l’iniziativa tenendo conto di ogni aspetto pubblicitario (riviste, giornali stampati e on -line, servizio televisivo, catalogo e inviti e altro.) TUTTO è un progetto itinerante TUTTO è un idea di Tannaz Lahiji e Massimo Innocenti. La mostra si svolgerà nei locali della Galleria Tannaz – Firenze, via delle Oche n°9.

"bOx" by Naomi Rachel Muirhead
"bOx" by Naomi Rachel Muirhead (found book, found wooden printing stamp, sterling silver, paper, ink)
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s